Koji smo izazov susreli?
Sudjelovanje Mreže inkubatora Virovitičko-podravske županije na međunarodnom sajmu Viroexpo pratili smo na digitalnim kanalima kroz tri faze – najave prije sajma, praćenje tijekom tri dana sajma i izvještaj o sudjelovanju nakon Viroexpa. Cilj svih aktivnosti bio je povećati vidljivost Mreže inkubatora i privući više posjetitelja na štand.
Kako smo ostvarili rezultate?
Kampanju smo osmislili kako bismo iskoristili potencijal svih digitalnih kanala koje smo imali na raspolaganju. Na taj smo način najave i sami događaj popratili na web stranici Mreže inkubatora, Facebooku, Instagramu, Google my Business i Linked In-u.
95.786
Dosegnutih korisnika
24
Objave na 4 različita kanala
68
Pozicija plaćenih oglasa
Postanite jedan od naših zadovoljnih klijenata
Postižemo vrhunske rezultate za naše klijente. Javite nam se s povjerenjem i postanite i vi jedan od njih.