Koji smo izazov susreli?
OPG Solina prvi je odobreni objekt za proizvodnju klica u Hrvatskoj, a obitelj Solina tradiciju povrtlarstva njeguje već 120 godina. Suradnjom željeli smo ostvariti tri glavna cilja. Povećati vidljivosti brenda, učiti korisnike o klicama i promovirati prodajnih mjesta – Metro, Interspar, Studenac i tržnica Dolac.
Ciljeve smo ostvarili snažnijom i kvalitetnijom prisutnošću na društvenim mrežama. Pri tome su okosnica bili korisni sadržaji poput recepata u video formatu i na blogu te promoviranje prodajnih mjesta na kojima kupci mogu pronaći klice Solina.
Kako smo ostvarili rezultate?
U našim aktivnostima naglasak je bio na društvenim mrežama i kvalitetnom sadržaju koji je istovremeno informativan i koristan kupcima. Klice i načine na koje ih uvrstiti u prehranu predstavili smo fotografijama proizvoda te videima prodajnih mjesta i recepata.
Klice Solina – prvi objekt za uzgoj klica
Sadržaj usmjeren korisnicima u manje od pola godine doveo je do značajnog povećanja organskog, neplaćenog dosega digitalnih kanala Klica Solina.
27x
Povećanje organskog dosega Facebook stranice
1.776.199
Prikaza produciranog sadržaja
4
Promovirana prodajna mjesta
Postanite jedan od naših zadovoljnih klijenata
Postižemo vrhunske rezultate za naše klijente. Javite nam se s povjerenjem i postanite i vi jedan od njih.