Koji smo izazov susreli?

OPG Solina prvi je odobreni objekt za proizvodnju klica u Hrvatskoj, a obitelj Solina tradiciju povrtlarstva njeguje već 120 godina. Suradnjom željeli smo ostvariti tri glavna cilja. Povećati vidljivosti brenda, učiti korisnike o klicama i promovirati prodajnih mjesta – Metro, Interspar, Studenac i tržnica Dolac.

Ciljeve smo ostvarili snažnijom i kvalitetnijom prisutnošću na društvenim mrežama. Pri tome su okosnica bili korisni sadržaji poput recepata u video formatu i na blogu te promoviranje prodajnih mjesta na kojima kupci mogu pronaći klice Solina.

Kako smo ostvarili rezultate?

U našim aktivnostima naglasak je bio na društvenim mrežama i kvalitetnom sadržaju koji je istovremeno informativan i koristan kupcima. Klice i načine na koje ih uvrstiti u prehranu predstavili smo fotografijama proizvoda te videima prodajnih mjesta i recepata.

Klice Solina – prvi objekt za uzgoj klica

Sadržaj usmjeren korisnicima u manje od pola godine doveo je do značajnog povećanja organskog, neplaćenog dosega digitalnih kanala Klica Solina.

27x

Povećanje organskog dosega Facebook stranice

1.776.199

Prikaza produciranog sadržaja

4

Promovirana prodajna mjesta

Content za društvene mreže i blog

Kreirajući content vodili smo se idejom da on mora biti koristan za kupca.

Osim što su popularne u veganskoj i vegetarijanskoj prehrani, klice su izvrstan nutritivno bogat dodatak svakom obroku. To smo pokazali korisnicima kroz nekoliko tematskih kategorija sadržaja. Objave su kategorizirane u jednostavne recepte, isticanje nutritivnih vrijednosti, preporuke za serviranje i savjete za kušanje klica.

Produkcija fotografija i videa

Vrhunskim fotografijama predstavili smo ponudu klica Solina, točnije osam proizvoda u stalnoj ponudi. Producirali smo fotografije za mix klica te klica alfalfe, brokule, češnjaka, crvenog zelja, rotkvice, cikle i mungo graha od 200 grama i 1 kilograma.

Istovremeno, videima smo nastojali približiti prodajna mjesta i jednostavnost korištenja klica kroz ukusne recepte. Recepte smo objavljivali na društvenim mrežama i blogu.

Digitalno oglašavanje

Oglašavanjem na Googleu, Facebooku i Instagramu željeli smo korisnicima predstaviti prodajna mjesta na kojima mogu pronaći Klice Solina.

Kampanje su bile usmjerene na predstavljanje lokacija prodavaonica Metro, Interspar i Studenac u kojima su dostupni proizvodi.

Postanite jedan od naših zadovoljnih klijenata

Postižemo vrhunske rezultate za naše klijente. Javite nam se s povjerenjem i postanite i vi jedan od njih.

Mario Vujčić E PROJEKT
Mario Vujčić
Specijalist za digitalni marketing

Slanjem svojih podataka pristajem na kontakt*