Koji smo izazov susreli?

Plemićka ruta prolazi kroz osam lokacija Virovitičko-podravske županije, a osmišljena je kako bi predstavila ostavštinu plemićkih obitelji tog područja iz 19. stoljeća. Prateću rutu možete posjetiti povijesne kurije, ljetnikovce i dvorce plemićkih obitelji Drašković, Janković i Pejačević. Danas su te lokacije pretvorene u moderne muzeje, hotele idealne za plemićki odmor ili gastronomske centre ove destinacije.

Kako bismo povećali vidljivost Plemićke rute i promovirali igru darivanja, za Turističku zajednicu Virovitičko-podravske županije osmislili smo i proveli kampanju na društvenim mrežama. Okosnica kampanje bila je igra darivanja u kojoj turistička zajednica posjetitelje koji skupe osam pečata na lokacijama nagrađuje s noćenjem s doručkom u Dvorcu Janković, a za sakupljenih šest pečata paletom vrhunskih proizvoda lokalnih proizvođača.

Kako smo ostvarili rezultate?

Cilj kampanje bio je predstaviti igru darivanja na Plemićkoj ruti, objasniti način sudjelovanja te prezentirati lokalitete rute. Kako bismo ostvarili navedene ciljeve koristili smo različite formate objava te oglašavanje na Facebooku i Instagramu. Kampanja, koja je trajala dva mjeseca, uključivala je sedam potkampanja. U dvije potkampanje predstavili smo igru darivanja, a u preostalih pet pojedinačne lokacije na ruti.

  • Content i vođenje društvenih mreža

  • Produkcija fotografija i videa

  • Oglašavanje na društvenim mrežama

1.186.012

prikaza oglasa

296.201

desegnutih korisnika

64

jedinica materijala

Content i vođenje društvenih mreža

Kreirali smo idejni koncept kampanje usmjeren na povećanje vidljivosti Plemićke rute, a okosnica su bile dvije cjeline sadržaja – upoznavanje s igrom darivanja i nagradama te predstavljanje pojedinih lokaliteta na ruti. Kampanja je objedinila ukupno sedam potkampanja koje su se mijenjale na tjednoj bazi.

Produkcija fotografija i videa

Kampanja je pratila detaljan terminski plan koji je za svaku od sedam potkampanja predvidio jednu foto objavu (carousel), jednu video objavu (reels sa sinkroniziranim govorom) i seriju interaktivnih story objava (pitalice i kvizovi). Za svaku objavu i format producirali smo foto i video materijal na lokacijama – Posjetiteljski centar Dravska priča, Pustara Višnjica, Dvorac Janković, Dvorac Pejačević, Kuća Petra Preradovića.

Oglašavanje na društvenim mrežama

Cilj oglašavanja Plemićke rute na društvenim mrežama bio je povećati vidljivost te podići svijest o igri darivanja na Plemićkoj ruti. Budući da su lokaliteti Plemićke rute već dobro poznati turistički proizvodi destinacije Slavonije i Podravine naglasak je bio na predočavanju uvjeta za dobivanje nagrada u igri darivanja.

Postanite jedan od naših zadovoljnih klijenata

Postižemo vrhunske rezultate za naše klijente. Javite nam se s povjerenjem i postanite i vi jedan od njih.

Mario Vujčić E PROJEKT
Mario Vujčić
Specijalist za digitalni marketing

Slanjem svojih podataka pristajem na kontakt*