Koji smo izazov susreli?

Danoka caffe jedan je od najvećih distributera Julius Meinl kava i čajeva u Hrvatskoj. Uz suradnju s ugostiteljskim objektima, okosnica ponude su aparati i kava u kapsulama za kućanstvo i uredske prostore. Želja klijenta bila je povećati prodaju proizvoda za kućanstvo i urede na web shopu te dovesti veći broj novih korisnika.

Cilj naših aktivnosti bio je ostvariti povećanje prometa i broja narudžbi te pozicioniranje Danoka kao stručnjaka za kavu, odnosno digitalne kanale pretvoriti u mjesto na kojem korisnici mogu dobiti savjete i instrukcije za pripremu vrhunskog espressa. To smo ostvarili kroz poboljšanje contenta na društvenim mrežama, produkciju atraktivnih fotografija i edukativnih videa te oglašavanjem bez povećanja budžeta.

Kako smo ostvarili rezultate?

Klijentu smo pružili podršku u upravljanju cjelokupnom digitalnom komunikacijom brenda. Kako bismo ostvarili dugoročno održive rezultate, iskoristili smo potencijal svih digitalnih alata.

  • Oglašavanje na Googleu, Facebooku i Instagramu

  • Content i vođenje društvenih mreža

  • Produkcija fotografija i videa za društvene mreže i web shop

  • Administracija i ažuriranje web shopa

Danoka caffe – coffee experts

Suradnja tijekom prvih godinu dana rezultirala je značajnim povećanjem prometa na web shopu bez povećanja budžeta za oglašavanje.

163.67 %

Povećanje prodaje

133.33 %

Povećanje broja narudžbi

0 %

Povećanje budžeta za oglašavanje

Digitalno oglašavanje

Pri oglašavanju na Meta i Google platformama naglasak smo stavili na prikupljanje novih zainteresiranih korisnika brending oglasima te na remarketing prema postojećim kupcima i potencijalnim kupcima koji su posjetili Danoka web shop. Na taj način nastojali smo proširiti bazu postojećih korisnika i prikupiti relevantne podatke za distribuciju prodajnih kampanja.

Content i vođenje društvenih mreža

Istovremeno, content na društvenim mreža prilagodili smo dvjema skupinama – privatnim i poslovnim korisnicima. Definirali smo četiri osnovne kategorije sadržaja – promoviranje web shopa kao kanala prodaje, edukativne objave o proizvodima, upute za korištenje i recepti, promoviranje brenda i poticanje interakcije. Navedene su nam skupine omogućile da ostvarimo promet na web stranicu, brend pozicioniramo kao stručnjake za kavu te ostvarimo dvosmjernu komunikaciju s korisnicima.

Produkcija fotografija i videa

Za klijenta smo producirali vrhunske fotografije i videe kapsula, aparata i drugih proizvoda u ponudi – poput pjenjača mlijeka. Fotografije proizvoda snimali smo posebno za web shop i društvene mreže, lifestyle fotografije za društvene mreže i oglašavanje, a videe recepata s espressom, unboxing aparata i upute za čišćenje aparata i instrukcijski kao edukativni sadržaj.

Administracija i ažuriranje web shopa

Osim atraktivnih fotografija kapsula i aparata za kavu, na web shop smo redovito postavljali novosti u ponudi Danoka caffe. Kako bi korisnici na jednom mjestu pronašli sve za uživanje u vrhunskoj kavi, u ponudu su uvršteni i pjenjač mlijeka i šalice.

Postanite jedan od naših zadovoljnih klijenata

Postižemo vrhunske rezultate za naše klijente. Javite nam se s povjerenjem i postanite i vi jedan od njih.

Mario Vujčić E PROJEKT
Mario Vujčić
Specijalist za digitalni marketing

Slanjem svojih podataka pristajem na kontakt*