Koji smo izazov susreli?

Javorović IN prepoznatljiv je brend salona namještaja koji se nalaza u pet gradova – u Virovitici, Našicama, Bjelovaru, Koprivnici i Kutini. Okosnica ponude Javorović IN salona je vrhunski namještaj domaćih i inozemnih dobavljača, a u ponudi imaju i uslugu izrade namještaja po mjeri.

Našim aktivnostima na digitalnim kanalima cilj je bio povećanje vidljivost i dosega na društvenim mrežama među ključnom publikom. Nastojali smo to ostvariti promoviranjem lokacija pojedinih prodavaonica, predstavljanjem bogatog i raznolikog asortimana i isticanjem prodajnih akcija.

Kako smo ostvarili rezultate?

Kako bismo ostvarili ciljeve definirali smo sveobuhvatnu digitalnu strategiju koja je uključivala sve raspoložive kanale – društvene mreže i webshop. Pri tome smo održivost i dugoročnost rezultata nastojali osigurati sadržajem u potpunosti prilagođenim navikama i željama kupaca. Naša digitalna strategija obuhvaćala je sve digitalne kanale i alate:

  • Content i vođenje društvenih mreža

  • Produkcija fotografija, videa i grafičkih rješenja
  • Administracija i ažuriranje web shopa

  • Oglašavanje na društvenim mrežama

36 x

Veći doseg Instagram profila

360 %

Povećanje vidljivosti Facebook stranice

Content i vođenje društvenih mreža

Content strategiju temeljili smo na tri skupine sadržaja kako bi svaka objava i oglas bili informativni i korisni potencijalnim kupcima. Sadržaj je prema toj strategiji podijeljen na poticanje kupovine na lokacijama i webshopu, predstavljanje proizvoda i prodajne akcije. Opisani pristup omogućio nam je pružiti korisne informacije korisnicima u svim koracima upoznavanja brenda.

Produkcija fotografija, videa i grafičkih rješenja

Budući da se radi o salonima namještaja ključno je bilo ponudu predstaviti fotografijama proizvoda. Istovremeno, fotografije i videe koristili smo i kao svojevrsnu šetnju kroz fizičke prodavaonice kako bismo korisnicima predočili iskustvo kupovine u Javorović IN salonima namještaja.

Administracija i ažuriranje web shopa

Osim promoviranja pet lokacija fizičkih poslovnica, naglasak smo stavili i na prezentaciju webshopa koji kupcima koristi kao kanal prodaje, ali i katalog proizvoda zbog kojeg dolaze u fizičku prodavaonicu.

Digitalno oglašavanje

Oglašavanje na društvenim mrežama fokusiralo se na povećanje dosega i vidljivosti lokacija salona, novosti u ponudi i prodajnih akcija. Oglasi su sadržavali jasni CTA (call-to-action) pozivajući korisnike na posjet najbližoj lokaciji ili informiranje i kupovinu na webshopu.

Postanite jedan od naših zadovoljnih klijenata

Postižemo vrhunske rezultate za naše klijente. Javite nam se s povjerenjem i postanite i vi jedan od njih.

Mario Vujčić E PROJEKT
Mario Vujčić
Specijalist za digitalni marketing

Slanjem svojih podataka pristajem na kontakt*